Werken bij Topwerkgevers Online Marketeers

Wil je bij een Topwerkgever werken? Wil je weten of Online Marketeers als toekomstig werkgever jou datgene biedt waar jij op hoopt?

Bekijk dan onderstaand onderzoeksrapport.

Het rapport is gebaseerd op het Nationaal Onderzoek Talentontwikkeling 2018.

LOGO

grafiek1

Kennisdelen

In de grafiek hiernaast zie je hoe Online Marketeers scoort op:

  • Teamsfeer
  • Informeel kennisdelen
  • Gezamenlijke trainingen
  • Sessies kennidelen


  • Teamsfeer

    In de grafiek hiernaast zie je hoe Online Marketeers scoort op:

  • Successen vieren
  • Gezamenlijk lunchen
  • Teamuitjes
  • Focus op persoonlijk talent
  • grafiek2

    grafiek3

    Ontwikkelmogelijkheden

    In de grafiek hiernaast zie je hoe Online Marketeers scoort op:

  • Beloning individuele prestaties
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Ontwikkelingsgesprekken
  • Autonomie in het werk

  • Lerende organisatie

    In de grafiek hiernaast zie je hoe Online Marketeers scoort op:

  • Specialisatie-mogelijkheden
  • Cases bij sollicitatie
  • Lerend voorbeeldgedrag
  • Organisatie kent duidelijke principes
  • grafiek4

    grafiek5

    Innovatie en gezondheid

    In de grafiek hiernaast zie je hoe Online Marketeers scoort op:

  • Focus op innovatie
  • Stimulans gezond leven
  • Stimulans volgen opleidingen


  • Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen

    In de grafiek hiernaast zie je hoe Online Marketeers scoort op:

  • Organiseren netwerkbijeenkomsten
  • Donaties maatschappelijke instellingen
  • Actief maatschappelijk verantwoord ondernemen
  • grafiek6

    mirjambaars

    Verantwoording onderzoek

    Het rapport is gebaseerd op het Nationaal Onderzoek Talentontwikkeling. In dit onderzoek is gekeken of organisaties een talentgerichte omgeving bieden. Een omgeving waarin jij je optimaal kunt ontplooien.

    dr. Mirjam Baars MBA is verantwoordelijk voor dit onderzoek. Zij is gepromoveerd op onderzoek naar talentontwikkeling. Ook schreef zij het boek Leidinggeven aan Talentontwikkeling.

    In het Nationaal Onderzoek Talentontwikkeling heeft ze onderzocht in hoeverre organisaties een goede voedingsbodem bieden om jou in je talentontwikkeling te ondersteunen. In de grafieken hierboven zie je in hoeverre dit het geval is.

    In de grafieken is op een vijfpuntsschaal weergegeven in hoeverre de factor aanwezig is binnen de organisatie. Een '5' betekent dat deze in ruime mate aanwezig is. Een '1' betekent dat deze beperkt aanwezig is.

    Het Nationaal Onderzoek Talentontwikkeling is een wetenschappelijk gebaseerd onderzoek. Het biedt een objectieve kijk op de onderzochte organisaties.




    Interessant werk Online Marketeers

    Online Marketeers adviseert klanten over hun online marketing strategie. Medewerkers helpen klanten een ultieme customer journey te realiseren. Ook adviseren medewerkers klanten hoe zij hun online succes kunnen vergroten.

    Medewerkers binnen Online Marketeers zetten hun online expertise in om klanten te helpen om meer inzicht te krijgen in hun doelgroepen, resultaten en kansen voor groei. Ze maken hierbij gebruik van data en toonaangevende online marketing tools. Interessant aan het werken bij Online Marketeers is dat je zowel op strategisch als uitvoerend niveau met klanten schakelt.

    grafiek2

    grafiek3

    Hecht team Online Marketeers

    Binnen Online Marketeers werkt men in een hecht team. Dit teamgevoel versterkt men door een wekelijkse borrel te organiseren. Ook organiseert Online Marketeers 2 maal per jaar een groeidag. Tijdens deze dag wordt gewerkt, geleerd en veel plezier gemaakt. Jaarlijks gaan medewerkers als team op reis. Dit kan bijvoorbeeld een trip naar Berlijn zijn, waar men cultuur, spel en plezier combineert.


    Persoonlijke ontwikkeling Online Marketeers

    Binnen Online Marketeers hecht men veel waarde aan persoonlijke ontwikkeling. Medewerkers werken aan uitdagende projecten van grote klanten. Op deze manier bouwen zij een persoonlijk portfolio op.

    Om de persoonlijke ontwikkeling te stimuleren organiseert men wekelijks kennissessies en maandelijkse Digi-days. Op deze manier zijn medewerkers voortdurend op de hoogte van de laatste trends en tools.

    Omdat Online Marketeers veel aandacht besteedt aan persoonlijke ontwikkeling, werken er veel bevlogen mensen. De focus ligt niet zozeer op het draaien van uren, maar op het realiseren van persoonlijke ambities.

    grafiek4